Weboldalunkon a felhasználói élmény fokozásáért cookie-kat (sütiket) használunk. A cookie-kal kapcsolatos irányelveinket az "Adatkezelési tájékoztatóban" olvashatod el.

Szerviz

Meghibásodott termékek garanciális ügyintézése

A megvásárolt termékek javítására és cseréjére az újpesti telephelyünkön van lehetőséged. 8-16:30 között

A garanciális ügyintézés helyszíne: 1047 Budapest, Szabadkai utca 9.

Kérjük, az ügyintézéshez ne felejtsd el magaddal hozni a termék vásárlását igazoló számlát vagy garancialevelet.

Bármilyen felmerülő kérdés esetén keresd Szervizünket:
Telefonon: +36 20 505-8210 vagy Skype-on: simon.gergo_4

Illetve elküldheted a szervizrendszeren keresztül is, a következő linkre kattintva: 
SZERVIZ Hibabejelentő